Sara Claesson -

5/8-08

vilken dag det var igår ska ta allt i en snabbversion
var påväg fr att hämta pappa från hans jobb i sävsjö. vid jordbro rondellen blir jag påkörd bakifrån av en annan bil. en halvmeter till coh jag hade haft en långtradare intryckt på sidan.. läskigt
kände inte av ngt utan vi kollade bilarna och skrev alla papaper och sådär och visst sa hon att det var hennes fel så skönt att det inte blev så mkt tjafs om det.
efter att allt släppt och jag var påväg te pappa så kände jag att jag var öm i nacken.
tänkte inte mer på detta utan fortsatte som vanligt.
om hem och hade ont i både nacke o huvud.
men tänkte att jag tar itu med det senare efter jobbet.
dagen efter så blev de värre.. jag skulle jobba och det gick la skapligt. de var tungt.
personalen ville skicka in mig men inte i helsike att de gör d.
men ringde te jouren gjorde ja o de menade på att jag hade en lätt hjärnskakning och antagligen en muskelsträckning i nacken
men inte har jag röntgats eller undersöks så nu är de la tid att ta tag i att få en tid så att det inte är ngt med nerverna. önska mig lycka te.

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: