Sara Claesson -

24/8-08

två dagar kvar te lönning en dag kvar av sjukskrivningen.
jobbet verklar vilja ha tillbaka mig nu jue :D va skönt
känns kul när man är uppskattad och att de visar mig att de bryr sig, känns bra
skolan börjar imon och lite ångest har man inför de, visst  vill man börja men ändå inte
skönt att få lite struktur på sin vardag igen
tre dagar kvar te johan åker, fy fasiken, känns inte bra men hoppas att inte SAS gpr i konkurs nu bara sp jag fpr hem han iaf. alla olyckor de har haft det senaste och alla de stämmningar de pkt på så kan man bara hålla tummarna på att inget annat händer än att de håller sig på banan.

// sara

Kommentarer
Postat av: jennie

mammas lilla bror är dum i huvudet. får prata mer om det när vi ses. orkar inte just nu ;0( JAG längtar till kroatien, du har ju redan varit där din lilla skit. haha. puss söt



jag gillar bilden av fjärilen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: