Sara Claesson -

vilken lördag.... otroligt

vilken dag igår.. var skitkul fast mkt hände
sov hos mina kära föräldrar och det vara att gå upp vid 7 för att börja jobba
de har en tendens att sätta alla som kommer dit i arbete
så de skulle riva mitt gamla rum i ett av husen på trädgården och göra om det till mc rum
det kommr nog att bli bra tror jag..
sen var det att fixa till rabatten som de murat till...
var gör man inte för att hjälpa de gamla ... hahaha
väl tillbaka i habo så var det bara att fixa sig för en utekväll me tjejerna
förfesten var ganska lugn.. skönt me sånt... felet var la att vi var för många och alla skulle te olika ställen
ivana andrea fanny ida och jag  satte oss på piren en stund och tog lite att äta
riktigt gott ju och skönt att sitta där
sen gick vi till huset ett tag men fy va lite folk det var
tråkigt att det inte är fler som är ute

centrum nästa enligt kroaterna
inte ngt folk där heller.. hmmm börjar ju undra vad det var för ngt
utanför olearys var det packat så där vågade vi inte ge oss in
folk kan ju bitas.. o då bits de hårt
men nu ångrar jag att vi inte gick in..
men tyvärr får man stå sitt kast
men det slutade med att vi gick tillbaka till huset
det blev roligt iaf... det blri ju vad man gör det till ;p

folk kan vara ganska roliga faktiskt
ena stunden är de jätte på att hänga me ut och man går ut för deras skull
men i sista minuten så ändrar de sig och säger att de har andra planer
snällt.. man blir inte så glad
känns ju jätteroligt att bestämma med den att man ska ut om man ändå vet att den bangar sen
man får la tänka lite
arggghhhh!!!

men efterfesten var riktigt rolig,,,  :D

men men.. en ny dag och nya järva mål.. hahaha

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: