Sara Claesson -

..tentaångest....

så in i helsikes stor tentaångest
(ursäkta språket)
de som har haft det säger att det är inget att oroa sig för
det kommer att gå jättebra
men det har ingen betydelse
den pressen man känner från alla runt omkring som vill att man ska klara av det
visst är det väldigt snä'llt att bli stöttad
och att det finns dem som bryr sig om att man klarar det
men det är nog detta som skapar ett sånt tryck
känns som om man sviker dem om man inte klarar det
när man säger att en o0mtenta är ju inte hela världen utan det lär man ju åka på någon gång
det känns som om dom ser att man har gett upp hoppet
självklarthar man inte det
men det är en så svår kurs och det är en str del som inte klarar det

mkt är nog mitt egna fel oxå
jag skulle ha börjat att plugga tidigare än vad jag egentligen gjorde
då kanske jag inte behövt stressa upp en så som man har gjort nu
men felet är ju att det är av dessa man lär sig av
eller man hoppas detta iaf

men det känns skönt att det finns människor som tror på en
och vill att man ska lyckas
vilket man själv vill oxå
känns verkligen så skönt med det stödet
men även pressat....

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: