Sara Claesson -

och killar kallar oss komplicerade....

de är banne mig minst lika komplicerade.
fast på ett helt annat sätt.
de säger ju banne mig knappt inget.. bara skämtar bort allt..
ibland är det som att läsa en vägg...
men det finns ju en tjusning i det oxå

jobbade idag me hanna
jäklar va kul man kan ha..
kom in på samtalet och ämnet nykter alkolist
vi båda kom överens om att alkohol kan vara beroendeframkallande
men likaså är både snus och cigaretter..
alltså borde det ju finnas termerna rökesrist och snuserist
och detta borde ju leda till att orden nykter röekrist och nykter snuserist borde finnas
efter att anhöriga kollat konstigt på oss och senadn börjat asgarva
så slutade det med att vi bestämde oss att man blir som man umgås
DEMENT!!!!

hur sjutton kan man kombinera ett par randiga jeansbyxor
bredrandiga alltså
med en starkt mönstrad militär jacka...
låter kanske inte konstigt
men glömde jag att säga att byxorna var i rosa och jackan i grönt?!

på en tentaförfest om man säger så kom ett ganska roligt samtal upp om den förra tentan man hade
en daniel som går sjuksköterska tänbker tyvärr inte med huvudet och tror att han är bättre än alla andra
en cilla som även går sjuksköterska talar om vad hon tycker
en minna som blir irreterad på killen lägger sig i:

danne: - asså hur kommer det sig att du fick VG på tentan och jag bara fick G..
cilla: - ......va???
danne: - ja menar jag kämpade ju mer än dig så det borde ju vara tvärtom
cilla: - va fan menar du med det?
danne: - asså cilla vad är det du har som inte jag har
minna: - HJÄRNA!!

människan har ibland eller ganska ofta ingen hjärna att tänka me
ganska roligt samtal att lyssna på
har framkallat många skratt

dags att plugga färdigt..
// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: