Sara Claesson -

... jaha.. ska försöka att glömma plugget för en stund....

men det är svårt verkligen.
jag förstår inte om vi alla förstorar anatomitentan eller om den verkligen är så stor som vi tycker
alla är uppstressade och vi vill ju bara att det ska bli bättre...
vi vill bli av med den!!
vi vill ha den gjord
men det är inte ofta som man får sin vilja igenom när det gäller det...
tyvärr inte

men vi kom på en nödlösning för att bli av med den för enm liten stund iaf
vi går till kåren
jag hoppas det kommer bli kul
men som sagt man ska inte ha för stora förväntningar på ngt då förstörs hela kvällen istället...
och det vill man ju inte

ska på sittning idag och temat är disney
tänkte att jag skulle klä ut mig til krabban sebastian eller tingeling
tingeling lutade det emot innan men jag orkar inte
vill inte lägga pengar på kläder för ngr timmar
men tingeling hade ju varit gulligt annars..
haha

men nu är det dags att ge sig av....
så får man se hur kvällen blir
men ma hoppas ju på det bästa

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: