Sara Claesson -

....fredagen och lördagen avklarade.. nu börjar det hårda...

fredagen var ganska fartfylld faktiskt..
trodde inte detta me´n det slutade på olearys iaf
jobbade 7-13,30 ganska lugnt så sett.. men jobbade väl med fel personer.
det var inte alls kul och allt gick så segt.. usch
men sen hem till mina kära föräldrar och bara ta det lugnt ett tag
senare ringer ika och vi ska in te stan me ivana och fanny
nickade bara på huvudet och hängde me...
ika har nästan precis kommit hem från sin resa genom australien, malasiya, fiji och japan...
hon hade en massa at berätta och vilken resa hon varit me om
tur genom hela resan kan jag bara säga
alla problem löste sig
men vi satt en stund på olearys och pratade och sen claras samt en liten stund på piren
där man träffade becca
va rolig hon var! haha... vilka kommentarer
åkte hem sedan trött o nöjd
detta måste göras om snart tjejer!!

lördagen tänkte jag skulle vara lugn vilket det blev faktiskt
vaknade och sen gick jag bara ut o satte mig me böckerna i solen och pluggade.
så skönt att vara hemma hos dem..
avslappnande kan man verkligen säga...
pappa åkte ut en stund me mc:n och jag hade huset för mig själv.. så tyst
laddade upp mig inför kvällsjobbet, vilket gick väldigt smidigt
hann till och med att slinga håret

nu ska man helt plötsligt lära sig jobba natt på boken
men tror detta kan bli riktigt roligt faktiskt
skönt att kunna gå lite för sig själv och filosofera


men nu ska jag se på alla de filmer som jag fick av pappa
en ca sådär 6st
kommer vara fullt upp inatt

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: