Sara Claesson -

3 veckor kvar.....

.. till helsikes tentan¨
och har inte börjat att plugga ordentligt än..
kanske är dags?



having a bad day?

imagine this:
you´re a Siamese twin. your brother, attached to your shoulder, is gay
you´re not. he has a date comming over today. but you only have one ass

feel better



längtar te sommaren
tänk att få sitta vid vätterstranden en sommarkväll
kolla ut över vättern och se vågorna försiktigt slå mot stranden
en bit ut på sjön puttrar en båt förbi
det är lagom varmt och man känner dofterna av gräset och sommaren
man sitter där med ett glas vin i handen
har trevligt sällskap
och bara njuter
visst längtar man bara mer och mer till sommaren!!!!!



detta kommer att bli den bästa sommaren
känner jag på mig
jobbet är inte så krävande förutom att ryggen kommer att göra ont..
bor inte långt ifrån stranden
har otroligt härliga vänner och pojkvänn att spendera all min lediga tid me
inga bekymmer
bara för en gång skull få leva lite extra
utan att tänka på att plugga ihjäl sig
vilket för tillfället tar upp hela ens liv känns det som
men men
det blir la bättre



image82 pirates of the carribean
snart så är det premiär!!
jippi..
måste gå på den
finns ärligt talat knappt någon bättre serie



letar lägenhet
har hittat ngr ettor som jag kan flytta till redan i juli om jag vill
men de ligger uppe på dalvik.
där vill jag verkligen inte bo
inte nu iaf..
men kanske till vintern..
får se men hoppas att jag hittar ngt på torpa
har ställt mig i en massa köer nu
så det är bara att hålla tummarna
men vill ju inte bort från detta fina läge heller
får se vad som händer...
mina kära vänner flyttar upp hit i sommar
så det kan ju nästan bara bli bättre



image81 the ark
släng er i väggen nu
tröttnat på er eurovision låt..
det är för mkt!!!!!!


// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: