Sara Claesson -

ytterliggare en gången dag...

var uppe i hökensås o fiskade
fick en rengbåge i skaplig storlek
skönt att komma ut lite me

åkte en snabbis till mormor och morfar och hälsade på
bjöd på smörgåstårta och det tackar man inte nej till!
gott som sjutton
sen är det ju alltid lika roligt att träffa dem
fast det finns lite språksvårigheter ibland så förstår vi varabndra skapligt

sen till habo för att hämta lite kartonger
och lite saker
flyttar ju 1 augusti
och behövde lite saker från mina föräldrar

ivana  har äntligen kommit hem från kroatien
saknat henne lite
vill träffa henne innan man åker ner dit
vill ju höra allt som har hänt därnere..

pluggat resterande dag men nu ska man banne mig ta det lugnt
måste jue vila upp sig lite

en film man måste se är simpsons the movie!
ett bra klipp därifrån



se o njut!

// sara

Kommentarer
Postat av: Victor

Haha, jadu, det var nog inte sista gången, så det behöver du int oroa dig för ;)
Du får akta dig för stora elaka pojkar dock :D

2007-07-30 @ 16:34:25
Postat av: Victor

Haha, visst kan pojkar vara stora, jag är ju inte speciellt liten och jag är bara pöjk ;p
Haha, men okej då, du vinner ;p
Men jag är bland dom yngsta ;p

2007-08-03 @ 23:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: