Sara Claesson -

patton avklarad

känns riktigt skönt att ha patton avklarad. har ingen anning om jag klarade den lr inte men skönt känns de verkligen. dags att räkna matte nu på måndag istället. men har en hel helg att slappa vilket ska bli riktigt skönt. johan kommer hit ikväll sen så blir det habo resten av helgen. ska jobba på söndag så d ä smidigast. trevligt att få träffa päronen lite me det var etttag sen man spenderade lite mer än en timme me dem :P
har suttit och väntat på en lönespec men ite fått denna men vet att chefen har min adress. hmm mysko få ta o kolla upp de där sen. chefen är jue int ritkigt me. tyvärr så är de så att prsonalen är mer med än vad hon är och det är jue inte det bästa kanske. det är jue inte så det ska vara. tyvärr var hon endast ute efter cheftiteln och inget annat. trodde att jobbet skulle bli lättare men jag menar klarar man inte av att jobba på en avdelning pga att de är för stressigt så ska man inte ta åt sg cheftiteln. men inte för att det är ens problem egentligen men det är jue vi som blir drabbade. speciellt de fastanställda. synd att vi inte kunde ha kvar den gamla chefen. den var bra!
aja nu så skall jag ta o plocka lite sen så kommer johan.

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: